When My Life Story begind
bila nak membuat pilihan. aku saja yg sering gagal :(
Sunday, February 9, 2014 | Sunday, February 09, 2014 | 0 comments




Aku tak bermaksud begitu. Pilihan sering kali menjadikan aku orang yang bersalah. Aku cuma ingin seperti orang lain: berdua.

Sekeping hati yang terluka tak menjadikan hal itu serius berbanding puluhan hati yang harus dijaga. Seperti selalu, aku dituntut untuk berkorban lagi.

Ya, hidup itu selalu tidak memihak pada sebuah kebahagiaan. ā€ˇPahitnya datang saat belum bersiap. Tapi aku masih lagi berdiri tanpa sedar, dimana masih lagi diberi ruang untuk berjalan.

Aku senyum dengan sebuah persoalan dimana aku harus mengulangi lagi hal yang lalu: iaitu membuat pilihan.

Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome