When My Life Story begind
now :)
Monday, June 24, 2013 | Monday, June 24, 2013 | 0 comments
ehem-ehem , assalamualaikum guys . hope you all in good condition . maklum ah musim jerebu nih . harap semua jaga kesihatan :) !

entry kali ni aku yang sekarang bukan cm aku yg dulu (NOW).

since last month , chea single , chea takde sape kecuali KELUARGA n KAWAN-2 .
i'm hold this word is FAMILY IS EVERYTHING . FRIENDS ARE LOYAL COMPANIONS TOGETHER . 
siapa cakap TAKDE BF tak bosan tak sunyi tak jeles? serius talk bosan sunyi and jeles. lagi2 cm aku selalu sakit . kena sentiasa ade org bg semangat such as bf ah . amik brat psl ubat or everything , jeles la jugak bila tgok mmbe2 dgn BF/GF masing-2 . TAPI TAPI aku tak boleh ikut perasaan. aku tak boleh ikut hati. sedangkan aku tgh perbaiki diri. tak kan nk TUKAR BF cm TUKAR BAJU pulak . i am right ? 

ye mmg aku dulu bodoh . buta . sbb ape ? sbb lelaki semua tak hargai aku tp aku TAK PERNAH SEDAR . aku MASIH MAAFKAN , MASIH SAYANG , MASIH BAGI PELUANG . at last PENGORBANAN AKU semua TU kecewakan diri aku sendiri .
tapi TAKPE , aku dah belajar memaafkan :) . untuk apa berdendam takde faedah punn >_<
hemmmmmmmm .

aku tak cukup sempurna untuk sesiapa mencintai aku jadi aku HARUS PERBAIKI diri, PERBAIKI hubungan dgn Allah dulu :) .

mcm pepatah ckp : nak suami yang baik, pertama sekali kita kena jadi yg TERBAIK <3 !
hee .

Hidup chea sekarang dalam circle yang chea cipta sendiri , kira dalam seharian benda sama je yang chea buat . Kerja, busykan diri pergi masjid , lepak dengan keluarga dan kawan-kawan, bersukan. *ulang lagi* kerja, busykan diri pergi masjid, lepak dengan keluarga dan kawan-kawan ,bersukan. Sebabkan tu chea langsung takde masa utk mencari buah hati walau niat tu memang ada sejak dari dulu lagi. 

Takde guna chea nak mengeluh dengan hidup chea ni sebab chea pun masih muda dan sampai satu masa akan ada juga buah hati dalam hidup chea . percayalah :) .

chea dah meningkat remaja sekarang dan chea rasa baik kejar cita cita dahulu berbanding kejar cinta sebab bila ada cita cita cinta akan datang dengan sendirinya

Hidup ni kan macam roda. Kejap ada kat atas, kat tepi dan kat bawah.




okay , thats all :* . S go to M go to I go to L go to E <3 !
Terima kasih sbb sudi baca . Bye Assalamualaikum :) . 



Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome