When My Life Story begind
wish you luck :)
Saturday, May 4, 2013 | Saturday, May 04, 2013 | 0 comments
Assalamualaikum pembaca-pembaca. rindunyaa~ 
hee. bytheway today entry wanna wish luck for jijie . 
hahai. siapa jijie? dia tu gengster kg melayu tahu? tapi dah x stay kg melayu. stay kelantan sana. hohoi.
johor best2. kelantan jugak yg di pilih. hahai. 
apelaaa~

tapi takpe. nk belajar punya pasal. wa sokong lu beb! 
ilmu ada di mana2 . cuma kita je nk ke taknak belajar :D !

okayokay. taknak membebel panjang. kau bukan suka membaca pon. kang aku type panjang2 membazir je :D. here just wanna wish goodluck for you bro! 













Aurmmm . Aucakkkkk ! jijie . banyak kan wish aku utk kau. so kau wajib hargai . kau wajib belajar rajin2 . kau wajib focus on your exam . kau harus buat yg terbaik utk diri kau. aku nak kau BERJAYA bila balik jb habis diploma nanty ! okay? jangan main2 belajar tuh . ingt pergorbanan mak n bapak kau . dia mesty nk kau berjaya . hihi . 1st things you must do is call mak n bapak kau. mintak restu! 2nd : solat jangan tinggal . 3rd : study elok2 . Bismillahirahmanirahim baca sebelum jawab exam . selawat bila blank ! ingt ok . lagi satu . g sane bukan tok melancong . nih tak . exam around the corner pon boleh lagi nk melancong eh kau ! DEGIL . haha . bye . selamat malam . 

thats all . buat yg terbaik . go go go go ! chayok jijie !
 YOU CAN DO IT :D



Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome