When My Life Story begind
start my day with gratitude
Tuesday, March 5, 2013 | Tuesday, March 05, 2013 | 0 comments
assalamualaikum . selamat pagi . lama betul saleha tak updated blog . hari ini berkesempatan utk meng-updatednye . hee .
rinduu blog yg usang nie sbnrnye :) .
haaha . usang-2 pon cantik la blog saya :D .

entry today : START MY DAY WITH GRATITUDE . 
^^sentiasa mulakan hari saya dengan ucapan terima kasih^^

selalunya kita mengambil berkat kita untuk di berikan . kita lupa untuk menghargai orang atau perkara yang kita sudah mempunyai dalam kehidupan kita dan kita berusaha untuk perkara-perkara lain yang kita tidak mempunyai dalam kehidupan kita TAPI dengan berbuat demikian, kita tidak menikmati orang yang cantik atau perkara yang kita sudah mempunyai dalam kehidupan kita. JADI ,ambil la masa kita setiap hari untuk BERSYUKUR ATAS NIKMAT YANG BANYAK BAHAWA ALLAH TELAH MENGHUJANI PADA SETIAP DARIPADA KITA . kita akan mendapati bahawa ia akan membawa kita KETENANGAN YANG BEGITU BANYAK APABILA KITA TAHU BAHAWA KITA SUDAH MEMPUNYAI RAHMAT YANG BEGITU BANYAK DALAM HIDUP KITA . CINTA DAN CAHAYA UNTUK SEMUA :) !

#Terima kasih Ya Allah sbb kurniakan kesihatan yang baik pada hari-hari saya .
#Terima kasih Ya Allah sbb Berikan Mak, Abg , Akak dan KAWAN-2 yg sentiasa ada di sisi saya :0 !



That All Entry Today . InshaAllah ada cerita lain akan aku sambung :D . bye . Assalamualaikum :)








Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome