When My Life Story begind
bila dah name kawan . selamanya tetap kawan :*
Wednesday, March 20, 2013 | Wednesday, March 20, 2013 | 0 comments
hey hey . whats up guys?
haha. okay hari neh aku bangga sikit laa. sbb ade sorang mmbe majidee neh kan. coment pic aku. haha. pic xde la cantik mane . biase je kott . tp yg buat aku terharu sbb dea masih ingt aku . masih nk tegur aku . siap alhamdulilah lagi . ckp aku dh sihat. ya Allah . terharu . 
padahal dulu sch . dia sombong kott . xnk tegur . hiihhi . 

belagak pon ye . xsuke dgn dea . hahak. tp bila dah satu sch . tak tegur tp kenal tetap di panggil KAWAN kan?
sekali berkawan . selamanya tetap kawan right ?


status facebook kita utk kau sbnrnye kawan : Single tak bermakna tak boleh berkawan. Break tak bermakna musuh. Sayang tak bermakna kena couple. Sebenarnye, SAHABAT itu lebih termakna dari bertalian lebih dalam :'). So BERSAHABAT JELA ♥.


nak tahu sape ? jap . aku tunjuk muke dea sikit .
.
.
.


 tengok dea bergambar dgn ayah agkat aku ! grr . jeles dohh . hihik .

 ya Allah rindu nya dgn kawan2 sekola majidee dulu :) ! 

bytheway here aku cume nk ucap terima kasih sbb kau masih nk tegur aku . even kt fb :P . terharu :) .
padahal lame dah aku tinggal skola majidee tu . ade jugak budak majidee nk tegur aku ek :) ! 
hihi .
smoge kau dpt TUDM tu kawan . tahniah . thats all . jaga diri kau . bye . 

Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome