When My Life Story begind
ubat oh ubat .
Saturday, October 20, 2012 | Saturday, October 20, 2012 | 0 comments
hey there . i'm saleha .
cute girl . haaa . aku ni xabis2 dgn cute girl aku . hahahaha . 

hmm . topic psl ubat ! apak ie laaa . ubat punya lah byk kne mkn . peyakit smakin teruk . ubat smakin byk . 
haiyaaaaaa !
dugaaan weii . 
hmm . 
efect ubat pulak . muke jerawat naik . ary ni muke aku dh mengelupas . mak oi ! pedih tahap maksima . hahahahahah ! 

sabar jelaaaaaaaaaaa . ape pon kehidupan perlu di teruskan wei . bukan snang nk hidup bhagia . sblm bahagia . mesti ade je dugaaan allah bg kan ? cume allah nk tengok aku kuat ke tak :( ! 
to family . sorry . chea byk nyusahkan semua . bukan niat chea . chea pon xnk sakit ni . rimas asyik sakit jeee . demam jgn ckp laaa . snang je nk dpt dmam . tiba2 je dah demam . haiyaaaaaa !
kalau bleh cheah xnk nyusahkan family lg . chea meninggal dunia msty sume sng . happy kan? tp maafkan chea . AJAL MAUT semua bukan chea yg tentukan . 
mak? kuatkan semangat yea . jangan sedih2 . arwah yg dh pergi tu mmg tak kan kembali . kita sedekah kan al-fatihah jelaaa selalu . agar dia tenang di sana .




sabar itu indah . ape pon hadapi dgn senyuman . insyaallah :(
to all friends dont worry . i'm okay . :)
kbyeeee . nak sambung rehat . 

Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome