When My Life Story begind
Ku Tahu Ku Adamu Tuhan :)
Friday, September 28, 2012 | Friday, September 28, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum semua .
pertama skali saleha bersyukur  sgt kerana masih berkesempatan utk updated blog .
masih di beri peluang meluahkan perasaan di sini .

apa kabar pembaca2? harap sehat :) !

entry kali ni saleha nk ceritakan pasal
*KU TAHU KU ADAMU TUHAN* .
hee . nice kan word ni .

ary ny 29.09.12 ryte?
hmm . pjam clik nk abis dh bln 9 ! 
hee . mcm2 dugaan , cabaran  dan rintangan yg saleha hadapi. 

bulan 9 , mak sakit . saleha sakit . 
mak sakit? biaselaaa . sakit dia tu . 
saleha pulak mmg ade pyakit . haaa . bulan 9 ni byk sgt fikir . 
bg saleha mmg xnk fikir bnde yg remeh temeh . tp . tak boleh . saleha orgnye mmg suka berfikir ! 
hmm . bila dh byk fikir . saleha sakit kepala . bila dh sakit kepala . saleha demam . bila dh demam . mmg sukar nk baik :"( ! 
then tiba masenye nk medical checkup , jumpa doctor . haa . saleha demam . so confirm2 laa kena tahan ward :( ! 

first time saleha demam , sakit saleha uruskan sendiri . hmm . no family beside me . no boyfriend beside me . hmm . sumpah sedihh . 
tp xpe . saleha mmg dh biase hidup berdikari . cuma kdg2 saleha nk jugak perhatian dpd family :( !
saleha rse down sgt2 taw . hmm .

tapi mase kt ward , eyda . ety sani dan sufian selalu dtg . tengok saleha . amik berat psl saleha . ya allah . beryukur sgt ade sahabat mcm dorg . sayang dyeorg . dye org bg saleha smgt . haaa .


setelah 6 ary di ward .
hmm , pagi2 doctor dtg bilik saleha . haa . 

doctor LOH :sy nk jumpa family awk .
saleha : kenapa doctor? family sy semuanya busy lah doctor . mereka tak dtg pun tgk sy :( ! haaa ( mse ny hnye allah je tahu betapa aku perlukan dorg sgt )
doctor LOH : oh nevermind , im just wanna tell about your disease :( !
saleha : why doctor about my disease?
doctor LOH : ........................hanya aku yg tahu..................................................



ya allah , kuatkan lah semangat aku .
to friends : eyda , ety , pian terima kasih byk2 :( !
to family : family abg razak , family abg long , family kak sayang thankyou dtg melawat adik :(





Abg Razak Family .
Kak Syg n Abg Long Family Xde Picture .



even syawal dan athirah xdtg . tp korg bg saleha smgt kan ? terima kasih byk2 . syg korg !




cepat lah bulan 9 berlalu ya allah . byk sgt dugaan bulan ny . hmm . tp aku tabah . aku kuat . aku xnk mak sedih tgk aku sakit . hmm . life must go on . hmmm . about love?? i dont want to fall in love again . enough . saya sudah cukup kuat dan lemah . xnk peyakit ny smakin teruk dan teruk lg . hidup dgn family je skrg . bebas :D . k byeeee SEPTEMBER !



Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome