When My Life Story begind
i choose to love you in silent .
Saturday, June 30, 2012 | Saturday, June 30, 2012 | 0 comments
Orang kata, cinta itu kekuatan..

tapi ada juga yang kata, cinta hanya melemahkan..

tapi bagi saya,

cinta itu kekuatan dalam kelemahan..
walaupun saya tahu saya bukan sesiapa pada awak..
tapi hati ini tetap kuat untuk terus mengingati awak..
Hari semakin berlalu..
banyak benda berubah..
namun yang pasti,
hati ini tidak pernah berubah..
dan tak akan berubah..
semakin hari,
hati ini semakin kuat untuk tabah..
orang kata,
cinta tak semestinya bersama..
cinta tak semestinya berbalas..
cinta tak semestinya memperolehi..
dan cinta tak semestinya memiliki..
tapi saya pasti..
cinta itu cukup sekadar melihat orang yang kita cintai bahagia..
orang kata,
bila cinta tak dibalas, lupakan saja dia..
saya dah cuba..
tapi bagi saya,
jangan melupa dan biarkan awak terus wujud dalam doa saya..
itu cinta sejati..
awak..
bukan saya tak cinta..
tapi siapalah saya untuk mendampingi..
namun kenangan yang pernah tercipta tetap akan kekal abadi..
biarlah ia jadi sebuah memori yang manis buat diri..
yang pasti, ia akan kekal dan tetap kekal buat diri ini..
cinta,
boleh jadi racun..
menyakitkan,
namun dia jugalah penawar..
mengubati segala luka..



awak..

andai bisa masa diputar..
akan saya guna kesempatan yang ada..
untuk memiliki hati awak..
dan saya akan jaga ia baik-baik..
kerana ia sangat berharga buat diri.. 



awak..

cinta dah mengajar saya banyak perkara..
cinta mengajar saya erti tabah..
erti redha..
cinta mengajar saya erti bahagia..
dan juga erti indah..
dan harapan saya,
cinta ini akan terus kekal abadi..
untuk mengajar saya lebih banyak perkara lagi..



namun kini,

saya sedari..
cinta hanya datang sekali..
namun tetap saya gagahkan diri..
saya yakinkan diri ini yang ia mungkin akan hadir sekali lagi..
tapi mungkin tidak seperti yang dulu..
apa pun saya hanya berserah pada Illahi..



saya sayang akan awak . maafkan saya sebab tepaksa tumpang kebahagiaan awak bersamanya 
:'(
semoga allah merahmati hubungan ini . amin .
selamat malam . 





Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome