When My Life Story begind
tahniah korg
Sunday, May 27, 2012 | Sunday, May 27, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum semua .
apa khabar? harap sihat sahaja .
firstly nak wish all the best kpd kwn2 yg smbung blaja tuh um , matrik n sbgnye :) !
alhamdulilah n tahniah awak semua berjaya meneruskan pelajaran :) ! 
study smart .
jangan lupakan kita tau tau :* ! 
sayang awak semua . 
rindu awak semua . 


*mirfa amira .
*faezah shahri .
*noridayu sulaiman .
*farah rahmat .
*norehan rohaizad .
*suhaina razali .
*zulaika safri .
*hidayu ali .


awak semua jaga diri tau ! bye . :"(

Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome