When My Life Story begind
alhamdulilah . ward again :( !
Tuesday, May 1, 2012 | Tuesday, May 01, 2012 | 0 comments
assalamualaikum .
hye semua . lama betul saleha tak updated blog kan . ala ! tp xla lame mne . saleha buzy sikit !
saleha cuty study sbb ada masalah sikit ! hahaha . madah semua sikit-sikit ! lemak laaa kan ! 


dah dah ! 
topic ny psl ward again ! 

ward lg ward lg !
aku sakit dan sakit lagi !
allah beri sakit , dugaan kerana aku mampu kan ! 
hahai !
alhamdulilah .
thanks god ! i know . wlaupun awak beri saya sakit . allah sentiasa di sisi saya ! 

a lots pic :)
 pasang tag nme ny . alhamdulilah xsakit ! grr ! seronoknya masuk wad :( !
hah ! nah kau ! ble dh cocok ny yg sakit ny ! grr . mom :( !
ny laa muka sakit n bru pas nagis :( ! alahai ! sedih !



speech : thanks kpd kwn2 n family yg dtg melawat especially  zulaika . siti fairuZ . amirullah . farhan . family along :) !
thanks sgt2 dtg bg semangat ! aku xgveup dgn adenye korg :) !muahhh !  seminggu saleha kt ward ny jela yg dtg ! yg sakit atinye kn . xbf saleha along tu ! dtg tp xmlawat lgsg . jeling je dr jauh ! grr . xde perasaan btul . sumpah sakit hati ! hehehhe . xpe ! allah bls kt dia nnt . insyaallah !

zulaika . awak nagis kan tgk saya terseksa . kena cocok sane cocok sni ! grr ! sumpah sakit ! time tuu ! tp alhamdulilah awak yg namenye teman n sahabat berada di sisi saya kan . iloveyouuu sayanggg ! 

k laaa bye !

Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome