When My Life Story begind
post for you mardhiah :)
Wednesday, April 11, 2012 | Wednesday, April 11, 2012 | 0 comments
walling with her . thanks for spend ur time to walling with me :) ! 




mardhiahawokkkk . saya tak sombong . chakk . sy dtg ny kt wall awok ;/
salehabaa!!HAHA ok kita pun datang dekat wall awak nie =)
mardhiah :hee . terima kasih awok . kita rinduuuu kt awok tau :)
saleha : hee.kita punn..awak sihat tak nie? :)
mardhiah :hee , alhamdulilah sihat . baru lepas masuk drh semalam :( ! sakit la awok :(
saleha :ala kesiannya.takpe ujian dari Allah tu..sabar ok :)
mardhiah :alololo . yelaaa . allah syg org yg sabar kan ? hee . thanks . awok carring psl sya :) ♥
saleha :makin banyak ujian yang dia bagi dekat kita maknanya Dia sayangkan kita dan tahu kita boleh lalui.mestilah kita caring kat awakk..
mardhiah :yelaaaa . terima kasih awok . kuat semangat saya bila awak begini caranya :)
saleha:kuatkan semangat untuk hidup.jangan mengalah tau.kita masih muda. :D
mardhiah :hehe . baiklaa kawan. hidup memang perlu d teruskan . :) / wlowpun kehidupan penuh onak dan duri kan kan :)
saleha :kalau takde onak dan duri tu bukan kehidupan nama dia.kalau takde air mata yang tumpah jugak bukan kehidupan namanya :)wah boleh jadi pakar motivasi tau..haha
mardhiah :iuyeahhhhhhhhhhhhhhhh ! betul tu Mardhiah Abd Jalil :) ! pakar motivasi juga ye awok ny . 
saleha :memotivasikan diri sendiri jugak nie!HAHAHA
mardhiah :eheheh . good girl :d
saleha :memotivasikan diri sendiri jugak nie!HAHAHA
mardhiah :iyeeee ! betul . untuk kuat juga kita kena nasihat kan diri kita sendiri :)
saleha :untuk jadi kuat kenalah cakap sesuatu yang positf untuk dri sendiri kan?
mardhiah :hee. oke sayanggg. saya akan kuat utk lawan peyakit saya itu :)
saleha :yeah!betul2.berfikir positif insyaAllah semua akan jadi positif.awak kena kuat tau nak lawan sakit awakk.











awok . awok terima kasih ye ! hee . padahal dulu kt sekola kita jrg kn bertegur sapa :) . tapi now dkt fb kita rapat pula ! nak2 awok ketemukan sy dgn sdare sy tuuu ( ASYRAF AIZUDDIN ) :D !! ny la org ckp yg dlu bkn kwn skrg jd kawan . yg dulu kwn skrg jd lawan . hee . alhamdulilah ! thank sgt awokk ! may god bless you babe ! ily ! miss youuuu ~ 


Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome