When My Life Story begind
tak salah kalau kita berkawan kan (:
Thursday, November 24, 2011 | Thursday, November 24, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum readers . 
Alhamdulilah kali ni dengan hati yg gembira saya di izinkan update beloggg .
huhuhu .
readers , friends not foe right ?
hee , so xsalah aku nak kawan dengan mereka . mereka ni semua baik lah . 
wlopun mereka sudah berpunya . 
aku tak kesahhh . 
aku pun BUKAN nak usha mereka pun tp ny la akikatnye . 
*aku suka berkawan . 
*aku seorng yg peramah .
*aku seorng yg gembing .
*aku jugak seorng yg lemah bkn lemah ape . tp kaum hawa kn . mmg lemah laaa (: ! 
ny laaa gambar-2 mereka ! readers jangan usha pula ye (:



--->muhamad shafiq farhan 
17 thn gak !
25.5.94 ( muda dr aku ) jeleouse laaa ! 
--->pandai main guitar , pandai nyanyi . wah wah ! penyanyi wehh (:
already taken la dea . hee !
aku suka stalker fb dea (: ! 
macam-2 ada . 
nak nak vdeo dea nyanyi lagu KUJUGAMENCINTAIDIRIMUUUUUU :* ! 
so sweet kawan ! 
 -->ahmed azri razali . 17 thn . 30.11.11 . wahhh . lagi bape hari je buffday si gemokk ny . ehehe . dea ny xbf aku . skrg pun dh ade gf . hoi hoi cepatnye dpt pgnty (: !
nvmind . smoge bahgia buat kamuuu (: ! kita kawannn kan sekangggg :* ! 

--->muhamad zahri b.marwan 
bufday dea ak xtau bile (: !
ahaha . 
heyyy heyyyy .
awakk , thanks bg ELMO .
comell tuhhh elmo sy dpt ( cikmok ) ! 
hehehe . 

#ramai lg kawan-2 . tp mate aku dh mengantukkkk wehh . mak aku pun da bisnggg . 
utk mereka2 yg kt ats ny TERIMAKASIHLAH SUDI JADI KAWAN AKU ! 
BEST KAWAN DGN KORANGGG ! 
BG YG ADE GURL UH . KALO GURL MARAH AKU KACAU KORANG JUST INFORM JE KAYY . haha . 
BAGI YG PANDAI NYANYI uh jangan lupa lak nyanyi utk aku (: ! tau tau ! 
K baiii . Assalamualaikum (: ! 




Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome