When My Life Story begind
exam.exam.exam :(! #ergh.
Monday, October 10, 2011 | Monday, October 10, 2011 | 0 comments
hemm. today rase tension la. xtaw nape. mybe tyred sgt meh. al-maklum laa. study saja. g skola blaja. blk skola kelas tambahan. smpai rumah kdg2 lps mgrib. adoidoi!
seyez tyred la. EYHHHH.
mama.abang.kakak.niece.help me :(!
saya xabes study lg ny. aishh. rsau. asyik online.asyik mkn.asyik tydo.asyik msg lg.hahaha.
astaufirghullah!
bila la aku nk sedar2 diri ny. ya allah.buang la sikap malas aku :(!
jauhkan la aku dr hasutan setan.

heheh.nvm!SMILE can release my tension rite?
so.EVERYHOUR.MINUTES.DAYS.WEEK.MONTH N YEAR!
i nak SMILE SAHAJA.
boleh kan. hoho.

okay. start ary ny. aku nk smile je.sakit.tension.sedih or whtever. aku tetap nk smile. hee. bia org nk ckp aku gilaa. yg pntg aku nk org nampak aku ny bahagia saja :*

saleha awak tidur lagi ker. bangun saleha. bangun. spm around at the corner.
jangan mengeluh. aku tahu kau boleh lakukan tuh sume.
jangan layankan sangat nafsu tuh okay saleha.
kan kau dah janji nak jadi budak cemerlang.

nak jadi budak cemerlang kena lah rajin. kena la displinkan diri tuh okay!


-nasihat utk diri sendiri la weyh-
:) :) 
terus berusaha ye saleha.
ingat TARGET spm!


FIKIRKANBOLEH.
TANAK TENSION-2!



Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome