When My Life Story begind
i like you girl^^!
Monday, August 22, 2011 | Monday, August 22, 2011 | 0 comments
assalamualaikum!
entry today psl minah yang suka plesingg,and DP fb asyik tukar saja. 
mentang2 la hot. cantek :))!
wee. 
nk tahu sape.
jap eh. jap. ! AKU NK TUNJUK PIC dea ny pon aku nk kena plesing gax! :P bluwekk!


haha. ny la budaknye. madah plesing! see la fb dia. DP tukar2! 
hohoohoho. 
xpe2. plesing2 kau. kau amik berat pasal aku kan sayang kan!
wee. thanks bg semngat kt aku. thanks la sentiase besides aku, aku tahu kau kawan yg baikk! wee. ily laaa ita.
i miss you ita .
jangan tinggalkan saya tau tau ! ^^

Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome