When My Life Story begind
HAPPY FATHER'S DAY
Sunday, June 19, 2011 | Sunday, June 19, 2011 | 0 comments

salam , ayah .. adik rindu ayah . ayah , ary ney ary ayh kn . hermmm , even ayah dh jauh sgt tp adk ttp nk wish,
     SELAMAT HARI BAPA 
khas buat ayah . ayah dgr tak ? ayh . npe la ayh tgglkn adk cpt sgt kn . ayh tahu byk perubahan . kami dh x happy mcm dulu2 ayh ade . 
ayah2 , ayah tahu tak ayh la segala2nye bg adk . mama xrpt sgt gan adk . hmm . dulu adk nk ape2 , nk nagis , nk ngadu sume gan ayah lahhh .. tp sekarang . adk sorg2 . xde tmpt ngadu lg . nagdu pon gn BOYFRIEND je . haha ( ayah sporting kn ) ! xmara kn adk ade boyfriend . adk tahu ayah nk adk happy :) !sbb ayh knl ank dy yg sorgg nie laaa HAPPY GO LUCKY :)!
ayah , klu la ayh pnjg umo lg . confirm kteorg clebrated lah hari ayah ny . tp . hmmm . redha jelaa :( .
adik doakan ayah bahagia di sana .
amin .
AL-FATIHAH adik sedekah buat ayah :( 
lastly , ny puisi buat ayah . ILOVEYOU AYAH .
thanks for  your sacrifices !
I promise i'll make my parents proud of me :D !
I promise stdy smart to get a good result of SPM2011 :)
lastly : I have puisi for you ayah :) !

for you =='
Ayah
tiada kata indah untukmu
melainkan lafaz aku sayang padamu
tapi aku takut
takut melihat pandangan matamu
takut melihat wajah seriusmu
namun
aku dapat melihat akan kesedihanmu
sedih melihat kerenah anak-anakmu
sedih melihat perjalanan hidupmu.

Ayah
kau sentiasa di hatiku
pesananmu sentiasa di mindaku
nasihatmu sentiasa di jiwaku
amanahmu sentiasa di hati putihku.

Ayah
kaulah idolaku
kaulah yang satu
dan tak mungkin bertukar ganti.





Older Post | Newer Post


Song


Meet The Boss

SalehaAbdullah.Chea for short. hee. 20y/o . aku tulis apa yang terlintas kt fikiran aku. aku tulis apa yg aku rasa. hee. thanks for being my followers n bace cerita aku. for your info ni umpama diary. aku bahagia dgn apa yg aku suka . such as update this blogg :)!

Say Your Word


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ****
Header : Gadis
Best view only in Google Chrome